Veelgestelde vragen

FAQ

Cloudstekker biedt een overzichtelijk aanbod aan ICT-diensten. Op maat, met 24/7 ondersteuning, tegen duidelijke kosten. Zodat je als ondernemer niet zelf het wiel hoeft uit te vinden en tijd, geld en energie overhoudt voor je bedrijf.
Bij Cloudstekker betaal je een vast bedrag per maand. Je komt dus achteraf niet voor verrassingen te staan.
Als klant heb je een eigen portal, waarop je storingen kunt melden. Je mag ons ook altijd bellen voor advies.
Het contract voor een internetverbinding sluit je af voor een periode van drie jaar of langer; voor de overige diensten kun je je per maand aan- of afmelden. Neem telefonisch of per e-mail contact met ons op, dan regelen we het voor je.
Alle gegevens staan opgeslagen bij tenminste twee datacentra. Als er een uitvalt, neemt de andere het over. Cloudstekker is aangesloten bij de stichting Escrow. Deze garandeert dat als ons bedrijf of een van de datacentra failliet gaat, de curator drie maanden lang niet bij de data kan. Overigens zijn gegevens in de Cloud minder gemakkelijk te stelen dan data op een lokale server ‘onder de trap’. Neemt een inbreker de server mee, dan zijn alle gegevens weg.